Najczęściej zadawane pytania

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Korzystanie z oprogramowania

Czego potrzebuję, aby korzystać z Platformy iGabinet?

Do korzystania z Platformy iGabinet potrzebny będzie przynajmniej jeden komputer podłączony do Internetu, wyposażony w dowolną przeglądarkę internetową, która w dzisiejszych czasach jest absolutnym standardem.

Co więcej, dzięki dodatkowej wersji mobilnej, możliwa jest obsługa rejestracji pacjentów za pomocą smartfona lub tabletu, przez co pracownicy recepcji oraz specjaliści są w stanie dokonać rejestracji pacjenta lub zmienić termin jego rezerwacji bez zbliżania się do komputera.

W zakresie obsługi strony internetowej (w pakietach Premium, Plus i Max), opcjonalnie można dodatkowo wykupić własną, zewnętrzną domenę internetową. Nie jest to obowiązkowe, gdyż w ramach Platformy iGabinet, strona internetowa każdej z placówek może być dostępna pod darmową domeną techniczną udostępnianą w ramach pakietu, postaci: www.NazwaPlacowki.igabinet.pl.

Czy na pewno poradzę sobie z obsługą Platformy iGabinet?

Tak. Oprogramowanie świadczone jest zarówno w Polsce, jak i za granicą, gdzie szczególnie rynek amerykański wymaga, aby programy były proste i wygodne w obsłudze, a także łatwe do opanowania przez użytkowników.

Średnio po kilku dniach pracy z systemem, korzystanie z niego nie powinno być najmniejszym problemem. W tym celu został zresztą wprowadzony darmowy okres testowy, aby każdy samodzielnie mógł się przekonać jak proste i intuicyjne może być korzystanie z oprogramowania do gabinetu.

Platforma iGabinet została zaprojektowana pod kątem jak największej funkcjonalności podyktowanej potrzebami placówek, a jednocześnie przy zachowaniu maksymalnej prostoty obsługi. Co więcej, z każdego miejsca w systemie dostępna jest kontekstowa pomoc i liczne podpowiedzi dot. wszelkich operacji. Ponadto, Platforma iGabinet zapewnia także szerokie wsparcie techniczne, przez co żaden z użytkowników systemu, w kwestiach technicznych związanych z obsługą systemu, nigdy nie jest pozostawiony samemu sobie.

Czy jest możliwość przeniesienia bazy danych pacjentów z mojego aktualnego programu?

Tak. Istnieje możliwość wczytania bazy pacjentów z innego programu, o ile posiada on możliwość ich eksportu.

Jeżeli program aktualnie wykorzystywany przez placówkę posiada możliwość wyeksportowania bazy danych pacjentów do jednego z popularnych formatów np.: XML, CSV lub SQL, wówczas najprawdopodobniej istnieje możliwość przeniesienia tych danych do Platformy iGabinet. Istnieją także możliwości indywidualnej konwersji danych, czym m.in. zajmują się panowie z działu technicznego.

Ile osób może docelowo korzystać z Platformy iGabinet?

Nie istnieją żadne ograniczenia odnośnie ilości użytkowników w ramach obsługi danej placówki lub sieci.

Jedynym aspektem jest ilość grafików pracy specjalistów, które mają wpływ na wysokość opłaty abonamentowej. W przypadku pozostałych kont np. dla pracowników recepcji, asystentek, menedżerów placówek, czy też osób odpowiedzialnych za zarządzanie stroną WWW, konta są całkowicie darmowe i możesz utworzyć ich dowolną ilość. Każda z osób posiadających dostęp do Platformy iGabinet, podlega także pod rozbudowany system uprawnień, który umożliwia podzielenie poszczególnych osób na grupy według kompetencji i zakresu obowiązków.

Przypomnij pacjentowi o wizycie!
Gdy nadejdzie czas, Platforma iGabinet automatycznie go zaprosi.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: