Profilowanie internetowej rejestracji pacjentów na własnej stronie WWW i inne nowości
Kategorie: Nowe funkcje w systemie
Posiadanie własnej strony WWW, będącej niewątpliwie najlepszą wizytówką naszej placówki w Internecie, wraz z samodzielną rejestracją pacjentów we własnej domenie, staje się już standardem w świetle stale powiększającej się popularności tego medium. Wychodząc na przeciw tym potrzebom, do Platformy iGabinet dodaliśmy właśnie szereg nowych rozwiązań, umożliwiających jeszcze bardziej precyzyjne profilowanie zakresu rejestracji internetowej, udostępnianej zarówno na własnych stronach WWW, jak i w wielu zewnętrznych serwisach.
Jak przystało na pionierskie rozwiązanie, które ponad 22 lat temu zdefiniowało koncepcję rejestracji pacjentów przez Internet, oferując narzędzia do automatyzacji szeregu procesów komunikacji zespołu placówki z pacjentami, od których to wszystko się zaczęło, Platforma iGabinet wprowadza właśnie kolejne innowacje, umożliwiające jeszcze bardziej precyzyjne kierowanie pacjentów na poszczególne wizyty, w określone dni, do poszczególnych specjalistów, a w przypadku sieci, do określonych placówek. Łącząc niniejsze mechanizmy z własną stroną WWW placówki i jej poszczególnymi podstronami, czy też z całkowicie zewnętrznymi serwisami lub portalami promującymi naszą działalność w Internecie, umożliwiamy pacjentom jeszcze lepszą samoobsługę - mogącą odbywać się o dowolnej porze dnia i nocy, która z punktu widzenia zespołu placówki, odbywa się w sposób całkowicie zautomatyzowany.
Najprostszym przykładem zastosowania nowego mechanizmu profilowania rejestracji on-line, jest udostępnianie rejestracji do poszczególnych specjalistów w obrębie danej placówki - na przykład umieszczonej bezpośrednio na podstronie prezentującej zespół, czy wręcz strony poświęconej wyłącznie jednemu specjaliście - prezentującej jego wykształcenie, doświadczenie oraz wykonywane zabiegi. Pacjent znajdujący się na danej podstronie, sekcji poświęconej danemu specjaliście, czy też odwiedzający jego profil w jednym z serwisów katalogowych, jest w stanie błyskawicznie sprawdzić wolne terminy przyjęć wyłącznie u tego specjalisty i samodzielnie umówić się do niego na wizytę, bez jakichkolwiek dodatkowych "przeszkadzajek".
W przypadku przychodni wielospecjalistycznych, innym ciekawym przykładem może być profilowanie rejestracji internetowej wg określonych specjalizacji. W ten sposób na stronie WWW placówki możemy np. wydzielić podstrony opisujące każdą ze specjalizacji i udostępnić pacjentom ograniczoną możliwość rejestracji wyłącznie na zabiegi z określonej kategorii zabiegów - ponownie, u wszystkich specjalistów, którzy te zabiegi świadczą lub, jak w przytoczonym wcześniej przykładzie, wyłącznie u określonego specjalisty. Jeszcze ciekawiej wygląda sprawa udostępniania rejestracji internetowej na oddzielnych stronach lub serwisach internetowych poświęconych zupełnie innym typom zabiegów. Dla przykładu, w serwisie poświęconym zabiegom stomatologicznym uruchomionym w adekwatnej domenie odpowiadającej polityce pozycjonowania względem wyszukiwarek internetowych (SEO), z reguły nie ma potrzeby udostępniania pacjentom terminów przyjęć na zabiegi ginekologiczne mimo, iż odbywają się one w tej samej przychodni. Jeżeli dodatkowo oferta zabiegowa kierowana jest także do pacjentów zagranicznych, to z powodów technicznych, z reguły nie dotyczy ona pełnego spektrum zabiegów oferowanych rodzimym pacjentom. Tutaj również nowe możliwości profilowania przychodzą z pomocą, dzięki czemu takim pacjentom możemy udostępnić rejestrację pracjentów np. w języku angielskim wyłącznie na zabiegi z odpowiedniej kategorii i wykonywane przez anglojęzycznych specjalistów.
Nowe możliwości profilowania zakresu rejestracji internetowej w Platformie iGabinet są zatem rozwiązaniem i odpowiedzią na wiele wyzwań w zakresie jeszcze dokładniejszego, a przy tym w pełni zautomatyzowanego kierowania pacjentów na wizyty. Oczywiście w przypadku obsługi całej sieci placówek, uzyskujemy jeszcze jedno kryterium precyzowania rejestracji on-line, którą jesteśmy w stanie udostępniać pacjentom - bez względu na to, czy ma odbywać się to pojedynczej stronie WWW (kompleksowo prezentującej całą sieć placówek), czy też na całkowicie oddzielnych stronach WWW (dostępnych w różnych domenach), czy wreszcie w katalogach internetowych promujących działalność każdej z tych placówek. Ilość możliwych kombinacji jest tu nieograniczona, zatem placówki korzystające z Platformy iGabinet mogą teraz kreować nawet najbardziej zindywidualizowaną politykę rejestracyjną, udostępniając pacjentom tylko ten jej zakres, który uznają za stosowny i wyłącznie tam, gdzie uznają to za stosowne. Gorąco polecamy!
Z mniejszych aktualizacji i usprawnień, w Platformie iGabinet pojawiło się sporo rozszerzeń i dodatków, na których w ostatnim czasie najbardziej zależało użytkownikom tego rozwiązania. Jednym z ciekawszych dodatków jest np. graficzna edycja treści słownych opisów wizyt, jak też predefiniowanych szablonów opisów wizyt, które teraz mogą reprezentować dane m.in. w postaci tabelarycznej, znacznie poprawiającą szybkość ich uzupełniania podczas przebiegu wizyt pacjentów. Kolejnym usprawnieniem jest nowe kryterium wyszukiwania pacjentów wg wieku, z możliwością wygodnego zawężania zakresu wiekowego za pomocą intuicyjnych suwaków, co dla przykładu pozwala na błyskawiczne przesłanie odpowiedniej oferty marketingowej odbycia odpowiednich zabiegów pacjentom plasującym się w odpowiednim przedziale wiekowym. Pojawiła się również możliwość zarządzania widocznością poszczególnych modułów specjalistycznych badań w opisie wizyty lekarskiej, udostępnianych poszczególnym specjalistom na podstawie odpowiednich ustawień wprowadzanych przez administratora lub menedżera placówki.
To naturalnie nie jedyne nowości, nad którymi aktualnie pracujemy i które już niedługo pojawią się w Platformie iGabinet. Kolejny rok będzie wręcz przełomowy pod względem nowych i prawdziwie rewolucyjnych rozwiązań. Oprócz wielu nowych modułów rozszerzających, czy dodatków usprawniających tempo i komfort pracy, duży nacisk już teraz kładziony jest na możliwość dwukierunkowej integracji Platformy iGabinet z wieloma zewnętrznymi aplikacjami, serwisami i portalami, a także różnymi zewnętrznymi firmami i organizacjami ściśle współpracującymi z placówkami. Mówiąc językiem odrobinę technicznym, celem jest tutaj umożliwienie współpracy i zapewnienie sprawnej synchronizacji owych rozwiązań, a zatem bezproblemowej wymiany danych pomiędzy całkowicie heterogenicznymi systemami. Ogólnie przyszły rok upłynie pod znakiem tworzenia rozmaitych interfejsów programistycznych aplikacji (API), na czym najbardziej skorzystają klienci korzystający jednocześnie z wielu systemów i rozwiązań, które dzięki temu będą ze sobą współgrać.
Więcej informacji przekażemy już wkrótce, a już teraz zapraszamy do polubienia strony Platformy iGabinet na Facebooku, dzięki czemu będą Państwo stale na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i najciekawszymi aspektami tego oprogramowania.
Jak przystało na pionierskie rozwiązanie, które ponad 22 lat temu zdefiniowało koncepcję rejestracji pacjentów przez Internet, oferując narzędzia do automatyzacji szeregu procesów komunikacji zespołu placówki z pacjentami, od których to wszystko się zaczęło, Platforma iGabinet wprowadza właśnie kolejne innowacje, umożliwiające jeszcze bardziej precyzyjne kierowanie pacjentów na poszczególne wizyty, w określone dni, do poszczególnych specjalistów, a w przypadku sieci, do określonych placówek. Łącząc niniejsze mechanizmy z własną stroną WWW placówki i jej poszczególnymi podstronami, czy też z całkowicie zewnętrznymi serwisami lub portalami promującymi naszą działalność w Internecie, umożliwiamy pacjentom jeszcze lepszą samoobsługę - mogącą odbywać się o dowolnej porze dnia i nocy, która z punktu widzenia zespołu placówki, odbywa się w sposób całkowicie zautomatyzowany.
Najprostszym przykładem zastosowania nowego mechanizmu profilowania rejestracji on-line, jest udostępnianie rejestracji do poszczególnych specjalistów w obrębie danej placówki - na przykład umieszczonej bezpośrednio na podstronie prezentującej zespół, czy wręcz strony poświęconej wyłącznie jednemu specjaliście - prezentującej jego wykształcenie, doświadczenie oraz wykonywane zabiegi. Pacjent znajdujący się na danej podstronie, sekcji poświęconej danemu specjaliście, czy też odwiedzający jego profil w jednym z serwisów katalogowych, jest w stanie błyskawicznie sprawdzić wolne terminy przyjęć wyłącznie u tego specjalisty i samodzielnie umówić się do niego na wizytę, bez jakichkolwiek dodatkowych "przeszkadzajek".
W przypadku przychodni wielospecjalistycznych, innym ciekawym przykładem może być profilowanie rejestracji internetowej wg określonych specjalizacji. W ten sposób na stronie WWW placówki możemy np. wydzielić podstrony opisujące każdą ze specjalizacji i udostępnić pacjentom ograniczoną możliwość rejestracji wyłącznie na zabiegi z określonej kategorii zabiegów - ponownie, u wszystkich specjalistów, którzy te zabiegi świadczą lub, jak w przytoczonym wcześniej przykładzie, wyłącznie u określonego specjalisty. Jeszcze ciekawiej wygląda sprawa udostępniania rejestracji internetowej na oddzielnych stronach lub serwisach internetowych poświęconych zupełnie innym typom zabiegów. Dla przykładu, w serwisie poświęconym zabiegom stomatologicznym uruchomionym w adekwatnej domenie odpowiadającej polityce pozycjonowania względem wyszukiwarek internetowych (SEO), z reguły nie ma potrzeby udostępniania pacjentom terminów przyjęć na zabiegi ginekologiczne mimo, iż odbywają się one w tej samej przychodni. Jeżeli dodatkowo oferta zabiegowa kierowana jest także do pacjentów zagranicznych, to z powodów technicznych, z reguły nie dotyczy ona pełnego spektrum zabiegów oferowanych rodzimym pacjentom. Tutaj również nowe możliwości profilowania przychodzą z pomocą, dzięki czemu takim pacjentom możemy udostępnić rejestrację pracjentów np. w języku angielskim wyłącznie na zabiegi z odpowiedniej kategorii i wykonywane przez anglojęzycznych specjalistów.
Nowe możliwości profilowania zakresu rejestracji internetowej w Platformie iGabinet są zatem rozwiązaniem i odpowiedzią na wiele wyzwań w zakresie jeszcze dokładniejszego, a przy tym w pełni zautomatyzowanego kierowania pacjentów na wizyty. Oczywiście w przypadku obsługi całej sieci placówek, uzyskujemy jeszcze jedno kryterium precyzowania rejestracji on-line, którą jesteśmy w stanie udostępniać pacjentom - bez względu na to, czy ma odbywać się to pojedynczej stronie WWW (kompleksowo prezentującej całą sieć placówek), czy też na całkowicie oddzielnych stronach WWW (dostępnych w różnych domenach), czy wreszcie w katalogach internetowych promujących działalność każdej z tych placówek. Ilość możliwych kombinacji jest tu nieograniczona, zatem placówki korzystające z Platformy iGabinet mogą teraz kreować nawet najbardziej zindywidualizowaną politykę rejestracyjną, udostępniając pacjentom tylko ten jej zakres, który uznają za stosowny i wyłącznie tam, gdzie uznają to za stosowne. Gorąco polecamy!
Z mniejszych aktualizacji i usprawnień, w Platformie iGabinet pojawiło się sporo rozszerzeń i dodatków, na których w ostatnim czasie najbardziej zależało użytkownikom tego rozwiązania. Jednym z ciekawszych dodatków jest np. graficzna edycja treści słownych opisów wizyt, jak też predefiniowanych szablonów opisów wizyt, które teraz mogą reprezentować dane m.in. w postaci tabelarycznej, znacznie poprawiającą szybkość ich uzupełniania podczas przebiegu wizyt pacjentów. Kolejnym usprawnieniem jest nowe kryterium wyszukiwania pacjentów wg wieku, z możliwością wygodnego zawężania zakresu wiekowego za pomocą intuicyjnych suwaków, co dla przykładu pozwala na błyskawiczne przesłanie odpowiedniej oferty marketingowej odbycia odpowiednich zabiegów pacjentom plasującym się w odpowiednim przedziale wiekowym. Pojawiła się również możliwość zarządzania widocznością poszczególnych modułów specjalistycznych badań w opisie wizyty lekarskiej, udostępnianych poszczególnym specjalistom na podstawie odpowiednich ustawień wprowadzanych przez administratora lub menedżera placówki.
To naturalnie nie jedyne nowości, nad którymi aktualnie pracujemy i które już niedługo pojawią się w Platformie iGabinet. Kolejny rok będzie wręcz przełomowy pod względem nowych i prawdziwie rewolucyjnych rozwiązań. Oprócz wielu nowych modułów rozszerzających, czy dodatków usprawniających tempo i komfort pracy, duży nacisk już teraz kładziony jest na możliwość dwukierunkowej integracji Platformy iGabinet z wieloma zewnętrznymi aplikacjami, serwisami i portalami, a także różnymi zewnętrznymi firmami i organizacjami ściśle współpracującymi z placówkami. Mówiąc językiem odrobinę technicznym, celem jest tutaj umożliwienie współpracy i zapewnienie sprawnej synchronizacji owych rozwiązań, a zatem bezproblemowej wymiany danych pomiędzy całkowicie heterogenicznymi systemami. Ogólnie przyszły rok upłynie pod znakiem tworzenia rozmaitych interfejsów programistycznych aplikacji (API), na czym najbardziej skorzystają klienci korzystający jednocześnie z wielu systemów i rozwiązań, które dzięki temu będą ze sobą współgrać.
Więcej informacji przekażemy już wkrótce, a już teraz zapraszamy do polubienia strony Platformy iGabinet na Facebooku, dzięki czemu będą Państwo stale na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i najciekawszymi aspektami tego oprogramowania.
Zobacz również:
Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt
Najnowsza wersja Platformy iGabinet została właśnie zainstalowana wszystkim Klientom, a w niej kilka istotnych nowości i udogodnień w zakresie uproszczenia oraz przyspieszenia procesów obsługi pacjentów. Zmiany jak zawsze są efektem setek cennych pomysłów i sugestii od samych użytkowników, jakie uzyskaliśmy w trakcie prowadzonych w ostatnim czasie konsultacji oraz przesłanych nam drogą internetową. Gorąco zachęcamy zatem Państwa do nadsyłania nam swoich propozycji zmian i dalszej rozbudowy tego rozwiązania.
Przeczytaj cały artykuł »Platforma iGabinet obchodzi swoje 10-te urodziny!
Z wielką przyjemnością i satysfakcją informujemy, że Platforma iGabinet kończy właśnie 10 lat, co jak wiemy w świecie informatyki stanowi niemal całą epokę. To właśnie w lutym 2002r. ruszyły pierwsze prace nad tym rozwiązaniem. Dziś z Platformy iGabinet korzystają tysiące lekarzy w Polsce, w Wielkiej Brytanii czy w Stanach Zjednoczonych, jednak początki bynajmniej nie należały do łatwych.
Oto krótka historia opowiadająca o tym, jak się to wszystko zaczęło.
Przeczytaj cały artykuł »Oto krótka historia opowiadająca o tym, jak się to wszystko zaczęło.
Nowe rozwiązania w zakresie zarządzania stroną WWW oraz kilka nowych integracji
W Platformie iGabinet pojawiły się właśnie kolejne udogodnienia, będące wynikiem setek drobnych rad i sugestii nadesłanych w ostatnich miesiącach przez użytkowników Platformy iGabinet. Tym razem zmiany dotyczą rozwiązań w zakresie zarządzania stroną WWW, a także szeregu integracji zewnętrznych usług wewnątrz Platformy iGabinet.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: