Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby i uśmiechy pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od lat wykorzystując w swoich gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor jest użytkownikiem najnowszej wersji tego oprogramowania, a dokładniej wersji przeznaczonej dla gabinetów stomatologicznych - Platformy iGabinetDENTOnet.pl.
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Zobacz również:
Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt
Najnowsza wersja Platformy iGabinet została właśnie zainstalowana wszystkim Klientom, a w niej kilka istotnych nowości i udogodnień w zakresie uproszczenia oraz przyspieszenia procesów obsługi pacjentów. Zmiany jak zawsze są efektem setek cennych pomysłów i sugestii od samych użytkowników, jakie uzyskaliśmy w trakcie prowadzonych w ostatnim czasie konsultacji oraz przesłanych nam drogą internetową. Gorąco zachęcamy zatem Państwa do nadsyłania nam swoich propozycji zmian i dalszej rozbudowy tego rozwiązania.
Przeczytaj cały artykuł »Ponad milion rezerwacji dokonanych za pomocą Platformy iGabinet!
Dopiero co świętowaliśmy 10 lat Platformy iGabinet, a teraz możemy z dumą poinformować o kolejnym rekordzie, ponieważ przekroczyliśmy właśnie 1.000.000 (słownie: milion) rezerwacji dokonanych za pomocą aplikacji z rodziny Platformy iGabinet, co stanowi bardzo zacny wynik! Warto podkreślić, iż wbrew pozorom wcale nie jest to zasługa producentów oprogramowania, gdyż to Państwo będąc naszymi klientami osiągnęli ten rekord, korzystając z tego rozwiązania na co dzień!
Przeczytaj cały artykuł »Dziennik zdarzeń systemowych oraz eksport danych w raportach menedżerskich
W Platformie iGabinet pojawiło się właśnie nowe narzędzie w postaci dziennika zdarzeń systemowych, skutecznie zwiększającego bezpieczeństwo pracy grupowej. Dziennik zdarzeń pozwala menedżerom na przeglądanie historii operacji wykonywanych w systemie przez poszczególnych pracowników. Innym wprowadzonym udogodnieniem jest możliwość eksportu danych z raportów menedżerskich w formacie MS Excel oraz PDF.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: