Nowe możliwości i usprawnienia obsługi wizyt
Kategorie: Nowe funkcje w systemie
Najnowsza wersja Platformy iGabinet została właśnie zainstalowana wszystkim Klientom, a w niej kilka istotnych nowości i udogodnień w zakresie uproszczenia oraz przyspieszenia procesów obsługi pacjentów. Zmiany jak zawsze są efektem setek rad i sugestii uzyskanych w trakcie konsultacji lub nadesłanych w ostatnim czasie przez użytkowników oprogramowania, do czego Państwa gorąco zachęcamy.
Pierwszą dużą nowością jest nowy mechanizm zarządzania formularzami opisów wizyt, o których wspominaliśmy już wcześniej, gdyż dają one specjalistom możliwość tworzenia własnych arkuszy opisów specjalistycznych wizyt i badań. Formularze poza cenną możliwością ustandardowienia opisów wizyt wprowadzonych przez różnych specjalistów, umożliwiają błyskawiczną obsługę wizyty poprzez wypełnianie predefiniowanych pól lub wybór odpowiednich opcji za pomocą myszy. Całość ma na celu znaczne przyspieszenie procesu formalnej obsługi wizyty pacjenta.
Nowy i rozbudowany mechanizm formularzy opisów wizyt pozwala na obsługę dowolnej ilości formularzy podczas tej samej wizyty, co do tej pory nie było możliwe. Niewątpliwą zaletą jest elastyczność, gdyż zwłaszcza w połączeniu z szablonami opisów, istnieje obecnie możliwość stworzenia predefiniowanych opisów dotyczących dowolnych parametrów realizowanych przez nas zabiegów, a następnie korzystać z nich wybierając dokładnie te, które dotyczą wizyty określonego typu. Co więcej, wykorzystanie wielu formularzy umożliwia równie selektywne możliwości realizacji wydruków dla pacjentów. Łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której pragniemy przekazać pacjentowi jedynie część opisu wizyty, pozostawiając w poufności ew. rozmaite prywatne adnotacje. Nowe możliwości docenią z pewnością menedżerowie i dyrektorzy medyczni, gdyż umożliwiają stworzenie jednorodnych opisów wszystkich zabiegów, co ułatwia zarządzanie elektroniczną dokumentacją medyczną w ramach dużej placówki lub sieci placówek.
Kolejna nowość ucieszy z pewnością Klientów korzystających w ramach Platformy iGabinet z modułu finansowego umożliwiającego obsługę płatności pacjentów, rozliczeń ze specjalistami oraz raportów menedżerskich. Wspomniany moduł umożliwia tworzenie usług, które następnie są rozliczane podczas wizyt danego typu. Dotychczas obsługa płatności wymagała ręcznego dodania poszczególnych usług wykonywanych w ramach wizyt. Aktualizacja rozwiązania wprowadza możliwość przypisania całej grupy usług, które zależnie od typu wizyty, zostaną automatycznie dopisane w momencie przejścia do jej edycji. Największe przyspieszenie procesu obsługi wizyty występuje w przypadku zwłaszcza złożonych wizyt, w trakcie których za każdym razem realizowana określona grupa usług, które są teraz dodawane automatycznie, zachowując jednak pełne możliwości dalszej edycji.
Ponadto, istnieje teraz możliwość przypisywania typów wizyt realizowanych przez poszczególnych specjalistów tak, aby uprościć i przyspieszyć procesy rejestracyjne. Nowa możliwość z pewnością ucieszy właścicieli dużych placówek i sieci medycznych, zatrudniających wielu lekarzy różnych specjalizacji. W przypadku dużych placówek, częstym problemem jest ogromna liczba typów wizyt realizowanych przez każdego specjalistę. Teraz w przypadku telefonicznej rejestracji pacjenta z poziomu recepcji lub przez osobiście przez danego specjalistę, istnieje możliwość przeglądania wyłącznie tych typów wizyt, jakie specjalista realizuje. W tandemie z wygodnym mechanizmem przeszukiwania list, takie rozwiązanie znacznie upraszcza i przyspiesza procesy rejestracyjne, a dodatkowo pozwala wyeliminować ewentualne pomyłki, które zdarzają się zwłaszcza przy dużej przepływności pacjentów.
W chwili obecnej trwają prace nad kolejnymi nowościami w Platformie iGabinet. W ramach uchylenia rąbka tajemnicy możemy wspomnieć o rozbudowie modułu finansowego o nowe, heterogeniczne modele rozliczeniowe, które zapewnią jeszcze większą elastyczność menedżerom dużych placówek, rozliczających się ze swoimi specjalistami na wiele sposobów jednocześnie, zależnie od typu i kontekstu realizowanych usług i innych czynników wpływających na końcowe rozliczenie z każdym ze specjalistów. Jednocześnie pracujemy nad znacznie lepszą przenośnością narzędzi oferowanych w ramach oprogramowania zakresie obsługi za pomocą urządzeń mobilnych. Te i inne możliwości zostaną jak zawsze uruchomione Klientom Platformy iGabinet w formie wygodnej, automatycznej aktualizacji.
Gorąco zachęcamy do przesyłania swoich sugestii i pomysłów rozwojowych dotyczących funkcjonalności, którą pragną Państwo zobaczyć w swoim oprogramowaniu.
Pierwszą dużą nowością jest nowy mechanizm zarządzania formularzami opisów wizyt, o których wspominaliśmy już wcześniej, gdyż dają one specjalistom możliwość tworzenia własnych arkuszy opisów specjalistycznych wizyt i badań. Formularze poza cenną możliwością ustandardowienia opisów wizyt wprowadzonych przez różnych specjalistów, umożliwiają błyskawiczną obsługę wizyty poprzez wypełnianie predefiniowanych pól lub wybór odpowiednich opcji za pomocą myszy. Całość ma na celu znaczne przyspieszenie procesu formalnej obsługi wizyty pacjenta.
Nowy i rozbudowany mechanizm formularzy opisów wizyt pozwala na obsługę dowolnej ilości formularzy podczas tej samej wizyty, co do tej pory nie było możliwe. Niewątpliwą zaletą jest elastyczność, gdyż zwłaszcza w połączeniu z szablonami opisów, istnieje obecnie możliwość stworzenia predefiniowanych opisów dotyczących dowolnych parametrów realizowanych przez nas zabiegów, a następnie korzystać z nich wybierając dokładnie te, które dotyczą wizyty określonego typu. Co więcej, wykorzystanie wielu formularzy umożliwia równie selektywne możliwości realizacji wydruków dla pacjentów. Łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której pragniemy przekazać pacjentowi jedynie część opisu wizyty, pozostawiając w poufności ew. rozmaite prywatne adnotacje. Nowe możliwości docenią z pewnością menedżerowie i dyrektorzy medyczni, gdyż umożliwiają stworzenie jednorodnych opisów wszystkich zabiegów, co ułatwia zarządzanie elektroniczną dokumentacją medyczną w ramach dużej placówki lub sieci placówek.
Kolejna nowość ucieszy z pewnością Klientów korzystających w ramach Platformy iGabinet z modułu finansowego umożliwiającego obsługę płatności pacjentów, rozliczeń ze specjalistami oraz raportów menedżerskich. Wspomniany moduł umożliwia tworzenie usług, które następnie są rozliczane podczas wizyt danego typu. Dotychczas obsługa płatności wymagała ręcznego dodania poszczególnych usług wykonywanych w ramach wizyt. Aktualizacja rozwiązania wprowadza możliwość przypisania całej grupy usług, które zależnie od typu wizyty, zostaną automatycznie dopisane w momencie przejścia do jej edycji. Największe przyspieszenie procesu obsługi wizyty występuje w przypadku zwłaszcza złożonych wizyt, w trakcie których za każdym razem realizowana określona grupa usług, które są teraz dodawane automatycznie, zachowując jednak pełne możliwości dalszej edycji.
Ponadto, istnieje teraz możliwość przypisywania typów wizyt realizowanych przez poszczególnych specjalistów tak, aby uprościć i przyspieszyć procesy rejestracyjne. Nowa możliwość z pewnością ucieszy właścicieli dużych placówek i sieci medycznych, zatrudniających wielu lekarzy różnych specjalizacji. W przypadku dużych placówek, częstym problemem jest ogromna liczba typów wizyt realizowanych przez każdego specjalistę. Teraz w przypadku telefonicznej rejestracji pacjenta z poziomu recepcji lub przez osobiście przez danego specjalistę, istnieje możliwość przeglądania wyłącznie tych typów wizyt, jakie specjalista realizuje. W tandemie z wygodnym mechanizmem przeszukiwania list, takie rozwiązanie znacznie upraszcza i przyspiesza procesy rejestracyjne, a dodatkowo pozwala wyeliminować ewentualne pomyłki, które zdarzają się zwłaszcza przy dużej przepływności pacjentów.
W chwili obecnej trwają prace nad kolejnymi nowościami w Platformie iGabinet. W ramach uchylenia rąbka tajemnicy możemy wspomnieć o rozbudowie modułu finansowego o nowe, heterogeniczne modele rozliczeniowe, które zapewnią jeszcze większą elastyczność menedżerom dużych placówek, rozliczających się ze swoimi specjalistami na wiele sposobów jednocześnie, zależnie od typu i kontekstu realizowanych usług i innych czynników wpływających na końcowe rozliczenie z każdym ze specjalistów. Jednocześnie pracujemy nad znacznie lepszą przenośnością narzędzi oferowanych w ramach oprogramowania zakresie obsługi za pomocą urządzeń mobilnych. Te i inne możliwości zostaną jak zawsze uruchomione Klientom Platformy iGabinet w formie wygodnej, automatycznej aktualizacji.
Gorąco zachęcamy do przesyłania swoich sugestii i pomysłów rozwojowych dotyczących funkcjonalności, którą pragną Państwo zobaczyć w swoim oprogramowaniu.
Zobacz również:
Platforma iGabinet obchodzi swoje 10-te urodziny!
Z wielką przyjemnością i satysfakcją informujemy, że Platforma iGabinet kończy właśnie 10 lat, co jak wiemy w świecie informatyki stanowi niemal całą epokę. To właśnie w lutym 2002r. ruszyły pierwsze prace nad tym rozwiązaniem. Dziś z Platformy iGabinet korzystają tysiące lekarzy w Polsce, w Wielkiej Brytanii czy w Stanach Zjednoczonych, jednak początki bynajmniej nie należały do łatwych.
Oto krótka historia opowiadająca o tym, jak się to wszystko zaczęło.
Przeczytaj cały artykuł »Oto krótka historia opowiadająca o tym, jak się to wszystko zaczęło.
Nowe rozwiązania w zakresie zarządzania stroną WWW oraz kilka nowych integracji
W Platformie iGabinet pojawiły się właśnie kolejne udogodnienia, będące wynikiem setek drobnych rad i sugestii nadesłanych w ostatnich miesiącach przez użytkowników Platformy iGabinet. Tym razem zmiany dotyczą rozwiązań w zakresie zarządzania stroną WWW, a także szeregu integracji zewnętrznych usług wewnątrz Platformy iGabinet.
Przeczytaj cały artykuł »Ponad milion rezerwacji dokonanych za pomocą Platformy iGabinet!
Dopiero co świętowaliśmy 10 lat Platformy iGabinet, a teraz możemy z dumą poinformować o kolejnym rekordzie, ponieważ przekroczyliśmy właśnie 1.000.000 (słownie: milion) rezerwacji dokonanych za pomocą aplikacji z rodziny Platformy iGabinet, co stanowi bardzo zacny wynik! Warto podkreślić, iż wbrew pozorom wcale nie jest to zasługa producentów oprogramowania, gdyż to Państwo będąc naszymi klientami osiągnęli ten rekord, korzystając z tego rozwiązania na co dzień!
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: