Interfejs i podstawowe narzędzia

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Poznaj interfejs i podstawowe narzędzia w Platformie iGabinet

Opis możliwości programu do gabinetu, dostępnego w ramach Platformy iGabinet rozpoczynamy od przedstawienia interfejsu oraz podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy placówki.


Indywidualny pulpit z najważniejszymi informacjami

Indywidualny pulpit z najważniejszymi informacjami

Pierwszym ekranem, jaki zobaczymy zaraz po zalogowaniu się do Platformy iGabinet, jest pulpit prezentujący "z lotu ptaka" wszystkie najważniejsze informacje, takie jak ostatnie i nadchodzące wizyty, zadania do wykonania, czy informacje o nowościach w systemie. Każdy użytkownik panelu ma posiada możliwość indywidualnej konfiguracji i dostosowania informacji przedstawianych na pulpicie według własnych preferencji, łącznie z konfiguracją sposobu wyświetlania, układu poszczególnych elementów, a nawet indywidualnej kolorystyki każdego z ekranów informacyjnych.

Baza danych pacjentów

Baza danych pacjentów

Niewątpliwie jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi jest baza danych pacjentów, dzięki której szybko założysz nowemu pacjentowi kartę lub dokonasz wygodnej edycji wszelkich danych osobowych oraz informacji teleadresowych. Niezwykle proste jest również odszukiwanie pacjentów w bazie, które odbywa się według szeregu kryteriów, takich jak np.: nazwisko, telefon, płeć, kraj pochodzenia, język którym posługują się pacjenci, status konta internetowego i inne. Dodatkowo kryteria mogą być ze sobą łączone w celu uzyskania jeszcze większej precyzji wyników wyszukiwania.

Centrum Zarządzania Pacjentem

Centrum Zarządzania Pacjentem

Kiedy odszukamy już interesującego nas pacjenta lub grupę pacjentów, wówczas wszystkie niezbędne operacje mogą zostać wykonane za pomocą Centrum Zarządzania Pacjentem. Mechanizm zapewnia szybki i wygodny dostęp do wszystkich informacji o danym pacjencie w postaci szybkich statystyk, jak również do jego historii leczenia, wykazu odbytych oraz zaplanowanych wizyt, czy historii korespondencji Email i SMS. W tym miejscu możesz także opisać pacjenta notatkami, zarządzać dostępem do konta on-line, nadać mu odpowiedni status VIP lub umieścić go na czarnej liście.

Komunikacja z pacjentami za pomocą E-mail / SMS

Komunikacja z pacjentami za pomocą E-mail / SMS

Jednym z głównych atutów Platformy iGabinet jest automatyzacja komunikacji z pacjentami. Często jednak zdarzają się sytuacje, w których zachodzi potrzeba szybkiego powiadomienia danego pacjenta lub całej grupy pacjentów np. umówionych do określonego specjalisty w dany dzień. Dzięki narzędziom służącym do zarówno indywidualnej, jak i grupowej komunikacji "ad hoc" z pacjentami za pomocą wiadomości E-mail i/lub SMS, błyskawicznie skontaktujesz się z nimi i poinformujesz o wszelkich istotnych wydarzeniach, a cała taka komunikacja zostanie zapisana w historii korespondencji.

Komunikacja z personelem i delegowanie zadań

Komunikacja z personelem i delegowanie zadań

Niewątpliwie jedną z kluczowych kwestii mającą wpływ na produktywność pracy całego zespołu, jest sprawna komunikacja oraz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami, w obrębie pojedynczej placówki lub całej sieci. Platforma iGabinet oferuje w tym zakresie kolejne wygodne narzędzia, umożliwiające delegowanie rozmaitych zadań do wykonania przez wskazanych pracowników. Przydzielane zadania mogą opcjonalnie posiadać termin wykonania, jak też mogą być przypisane do konkretnej osoby lub określonej grupy pracowników placówki psychologicznej.

Dynamiczne statystyki

Dynamiczne statystyki

Mechanizm dynamicznych statystyk i wykresów prezentuje podsumowanie wielu istotnych informacji w określonym przedziale czasowym. Znajduje się on w części "zarządczej" oprogramowania i z pewnością szczególnie zainteresuje właścicieli, menedżerów i dyrektorów placówek. W ten sposób istnieje możliwość uzyskania szybkich informacji, jak na przykład: które z zabiegów cieszą się największą popularnością, którzy pacjenci są najbardziej lojalni, którzy z pracowników przyjmują najwięcej pacjentów, jak również szereg innych menedżerskich i wyjątkowo cennych informacji.

Wbudowana pomoc i dynamiczne podpowiedzi

Wbudowana pomoc i dynamiczne podpowiedzi

Każdy pracownik placówki korzystający z Platformy iGabinet, bez względu na poziom posiadanych uprawnień dostępu, ma do dyspozycji rozbudowane i dynamiczną pomoc kontekstową dostępną w każdym miejscu, przy każdej operacji. Rozmaite podpowiedzi gruntownie wyjaśniają np. do czego służy dane rozwiązanie, w jakim celu się w danym miejscu znajduje, oraz w jaki sposób wykorzystać jego pełny potencjał. Dzięki temu program jest łatwy i intuicyjny w obsłudze nawet dla osób nie posiadających jakichkolwiek umiejętności w zakresie obsługi oprogramowania komputera.

Komunikacja z Biurem Obsługi Klienta

Komunikacja z Biurem Obsługi Klienta

Tym, co w istocie odróżnia korzystanie z Platformy iGabinet od wielu innych programów pod względem łatwości obsługi, jest stały dostęp do pomocy oraz wsparcia technicznego, które zapewniane jest przez zespół wykwalifikowanych operatorów w Biurze Obsługi Klienta. Jeżeli w dowolnym momencie korzystania z Platformy iGabinet napotkasz jakikolwiek problem, wówczas z dowolnego miejsca możesz uruchomić specjalne narzędzie komunikacyjne i zadać pytanie operatorom, którzy możliwie szybko rozwiążą Twój problem, jak również chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Przypomnij pacjentowi o wizycie!
Gdy nadejdzie czas, Platforma iGabinet automatycznie go zaprosi.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: